A közösségi média marketingének legfontosabb tippjei, amelyeket ismernie kell
Ha az elmúlt években valamennyit töltött az interneten, akkor tudja, hogy a közösségi média az új kávéház. Itt mennek az emberek társasági életbe a barátaikkal, és megismerhetik a világban zajló eseményeket. Ezt beválthatja vállalkozásának e fórumokon keresztüli marketingjével. Ez a cikk megmutatja, hogyan.
Gondold át kétszer, mielőtt megtartanád egy közösségi média promóciós cég szolgáltatásait. Ezen vállalatok közül sokan csaló műveleteket folytatnak a tapasztalatlan internetes marketingtulajdonosok átverésére. Ezek az éjszakai légitársaságok csalással regisztrált YouTube, Facebook és Twitter fiókokat használnak, és proxy szervereket használnak az automatizált visszaélés-ellenőrzési intézkedések elkerülése érdekében. Nem lesznek ügyfelei, akik látják a marketingedet, bár magas a megtekintések száma. Alapvetően az egyetlen dolog, amit meg fog tenni, az, hogy hamis eredményekért pénzt költ.
Tegyen következetes megjelenést a közösségi oldalán. Győződjön meg róla, hogy rendszeresen ír, mivel ez arra készteti az embereket, hogy gyakran látogassanak el az oldalára, hogy naprakészen tudják tartani a bejegyzéseit. Győződjön meg róla, hogy amiről ír, releváns és tényszerű. Senki sem akar véletlenszerű információkat olvasni, azoknak az Ön vállalkozására kell vonatkoznia.
Legyen teljesen kompatibilis a nagy közösségi oldalakkal, ha megjegyzéseket, értékeléseket és rendezési funkciót ad hozzá a webhelyéhez. Ezzel hozzájárulhat az olvasói összetartozás érzésének megteremtéséhez, növelve hűségtudatukat.
Fontolja meg, hogy írjon vendégblogot, vagy engedélyezze egy népszerű blogger számára, hogy a saját piaci résszel vendégblogot küldjön a webhelyén. Ez segíthet extra forgalom létrehozásában. Ha máshol vendégblogerként szolgál, győződjön meg róla, hogy viszonként kap visszalinket. Ezenkívül engedje meg bármelyik vendég bloggerének ugyanazt a szállást. Valószínűleg nagyobb forgalmat fog elérni a vendégbloggerek követőitől.
A közösségi média használatakor próbáljon meg együttműködni más emberekkel és vállalatokkal. Amikor linkelnek a tartalmadra, vagy megosztják a tartalmadat, akkor egy teljesen új rajongói és követő csoportnak van kitéve. Tegye vissza a szívességet és linkeljen a tartalmukra is. Minél többen linkelnek a tartalmadra és a közösségi média bejegyzéseire, annál jobb vagy.
Felhívhatja követőinek figyelmét, ha valamit olyan formátumban tesz közzé, amely megkönnyíti az olvasást. Például próbáljon meg eljutni a legjobb 10 tipp listájával, vagy írjon kérdéseket és válaszokat. A cikk vizuális aspektusa vonzóbbá teszi, és olvasói nagyobb valószínűséggel osztják meg.
Használja a Facebook szavazás funkcióját. Ez az eszköz lehetővé teszi, hogy olyan szavazást hozzon létre, ahány különböző válaszra van szüksége, hogy a barátai kitöltsék. Ez nagyszerű lehetőség lehet arra, hogy visszajelzést kapjon termékeiről, és arra ösztönözze barátait, hogy lépjenek kapcsolatba veled és egymással.
Tweepi és Twellow hasznos kiegészítői a Twitternek. Ezen eszközök használatával könnyebben azonosíthatja a célközönségben lévő felhasználókat, valamint azokat a felhasználókat, akik a legnagyobb befolyással bírnak. Feliratkozhat a megtalált felhasználókra, ők pedig cserébe feliratkozhatnak rád.
Készítsen hasznos tartalmat úgy, hogy megkérdez egy szakértőt a termékeivel kapcsolatban. Tegye közzé interjúját a YouTube-on, és ossza meg a közösségi médiában. Ez az a fajta tartalom, amelyet követői szívesen megosztanak barátaikkal. Mindenképpen válasszon érdekes interjúalanyot, és tegyen fel releváns kérdéseket.
Generálkivitelezés, lakásfelújítás és műszaki ellenőrzés
Generálkivitelezés, lakásfelújítás és műszaki ellenőrzés
Még akkor is, ha nagyon sok időt töltött a közösségi oldalakon, elképzelhető, hogy fogalma sincs arról, hogy hol kezdje, amikor marketingre használja őket. Ha az itt felvetett ötleteket használja, akkor jól indul a folyamat.
Utolsó kommentek