Hírnév-menedzsment - hasznos tanácsok és legfontosabb tippek

A szilárd üzleti hírnév megszerzése kulcsfontosságú a fogyasztók bizalmának elnyeréséhez, és ennek a készségnek a megtanulása nagyon fontos lépés a sikerhez. Ha segítségre van szüksége abban, hogy hogyan tudja megőrizni az üzleti hírnevét, olvassa el a következő cikket. Az alábbiakban hasznos tippeket talál az üzleti világ hírnevének kezeléséről.

Az ügyfelek bizalmának biztosítása érdekében kulcsfontosságú az őszinteség és az átláthatóság. Ne távolítsa el és ne próbálja leplezni a negatív bejegyzéseket a webhelyéről. Ezzel az ügyfelek számára úgy tűnhet, mintha figyelmen kívül hagyná aggályaikat, vagy egyszerűen nem törődne velük. Mindig legyen előzetes minden olyan kérdéssel kapcsolatban, amellyel a vállalata szembesülhet.

Mielőtt túl sokat fektetne a hírnevének online kezelésébe, ellenőrizze, hogy mennyire van szüksége, ha van ilyen. Keressen vállalkozásában a Google és a Bing segítségével. Előfordulnak negatív eredmények? A vállalkozásod által üzemeltetett webhelyek és blogok csak néhány találaton jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Bármelyik kérdésre igennel válaszolva azt jelenti, hogy munkáját kivágta.

Ha közösségi oldalakat használ, akkor képesnek kell lennie nyomon követni az egyes bejegyzések sikerét. Számos olyan program áll rendelkezésre az interneten, amelyek segítenek nyomon követni vállalkozásának említéseit. Ezek a programok arról is tájékoztatnak, amikor a felhasználó megosztja bejegyzését barátaival és családtagjaival.

Ha negatív tartalmat talál a márkájáról az interneten, szabaduljon meg tőle. Az Ön által ellenőrzött webtulajdonon található, például a blogjához fűzött megjegyzés, csak törölje. Ha szükséges, küldjön egy kérést annak a webmesternek, ahol a tartalom található. Amikor eltávolítja, győződjön meg arról, hogy már nem jelenik meg a Google URL-eltávolító eszköz használatával.

Próbáljon meg olyan társadalmi hálózatot használni, mint a LinkedIn, hogy segítsen hírnevének kezelésében. Ez a közösségi hálózat valamivel magasabb rangú lehet, mint néhány más. A B2B vállalatok számára is fontos eszköz. Sokan ugyanis szeretnek a LinkedIn-en keresni szakmai szolgáltatásokat a keresők helyett.

Ne feledje, hogy az online és a személyes hírneve egyaránt számít. Sok olyan ember van, akik személyesen is nagyszerűek, de az interneten keresztül nem túl jóak az ügyfelekkel. Mindkét esetben kedvesnek kell lenned, mivel fogalmad sincs arról, hogy ez az ügyfél olyan negatív információkat terjeszt-e, amelyek tönkretehetnek.

Ne kérje a webhelytulajdonosokat, hogy távolítsanak el rólad szóló információkat, csak mert kissé hízelgőek. Az emberek jogosultak véleményükre, és nem akarja, hogy bárki azt gondolja, hogy Ön ennek az ellenkezőjét hiszi. Van esély arra, hogy a webhelytulajdonosok petíció benyújtása a véleményes állítások eltávolítására visszaüthetik Önt.

Generálkivitelezés, lakásfelújítás és műszaki ellenőrzés 

Generálkivitelezés, lakásfelújítás és műszaki ellenőrzés 

Építési telek és kivitelezés

 

Vegyen részt a közösségében. Az egyik legjobb módszer a vállalat hírnevének megerősítésére, ha jótékonysági cselekedeteket hajt végre a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó nyilvánosságot fog kapni, és lehetőséget ad arra is, hogy sok olyan emberrel beszélgethessen, akikkel egyébként soha nem jutna szóba.

Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, akkor ne távolítsa el. A legtöbb vállalkozásnak néha-néha elégedetlen ügyfelei lesznek. Ha csak pozitív véleményei vannak az egész helyről, az emberek elgondolkodnak azon, hogy azért teszel-e valamit, hogy jobbnak tűnj, mint te.

A fenti cikk elolvasása után most meg tudja őrizni az üzleti közösség pozitív hírnevét. Soha ne hagyd, hogy a hírneved romljon, ne feledd ezeket a tippeket, és használd őket az üzleti siker érdekében. Ne felejtsd el, hogy a hírneved minden, és ez nagyon sikeres lesz az üzleti életben.